Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Jumaat, 13 Februari 2009

BICARA HATI ...

Bicara bermula dengan ucapan Salam Seantero Dunia...

Lalu disambut dengan do'a yang sama dikembalikan kepada pemilik bicara pertama...

Karma...

Sekian lama saya menyepi tanpa sebarang berita dan tanpa dapat mencuri kesempatan barang sedetik cuma, maka izinkanlah saya untuk berceloteh walau sepatah dua...

Terlalu banyak perkara yang telah berlaku, yang dulunya saya tersangat suka untuk mengulasnya. Namun acapkali pula saya merasakan...."belum masanya"...

Karpal... Ir Nizar... DYMM Sultan Azlan Shah... Katak-katak Terhormat... Parlimen... DUN... Perak... Selangor... Kedah... Obama... Iran... Gaza... israel... najib... Manusia dan Kemanusiaan... Hidup dan Kehidupan... Kebuluran... Bola sepak... Tennis... Badminton... Filem... Upin & Ipin... Perniagaan... Roda Impian... Akademi Fantasia... Politik Kampung... Politik Batang Pisang... Politik Surat Tawaran... Penyelidikan & Pembangunan... Miskin dan Kemiskinan... Cinta dan Percintaan... Satu dan Kesatuan... Hina dan Kehinaan...

Semuanya...

Andai kita punyai MASA...

Malangnya...

Ia cuma rencah kehidupan semata...

Segala-galanya datang daripada ALLAH Azzawajalla...

Maka, lahirlah sebuah luahan rasa...



"...hatiku jatuh bergelimpangan...
dengan tangan yang luka,
kukutip hatiku lalu kuteruskan perjalanan...
DESTINASI... BELUM PASTI!"

p/s : i'm back guys!!! ;)

7 ulasan:

tajudin berkata...

syabas! selamat kembali, setelah sekian lama bertapa.

(time bertapa pun boleh tengok Upin & Ipin ke?)

perfectwater75 berkata...

Salam,

Tahniah! Akhirnya Sang Pertapa Muncul Kembali Mendakap Erti Abadi..

Gua mana bro berdiam ni?! Hahaha!

Tanpa Nama berkata...

to tajudin :

hahaha! bro, gua bukan tgk upin ipin time bertapa bro... gua bawak diorang sekali! heh!

to bro perfectwater :

gua nilai bro... huhu...

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum..smoga semua lancar dan diberkati;)

Tanpa Nama berkata...

wa'alaikumussalam...

Makacih ;)

Tanpa Nama berkata...

Wahai saudara..
Kerja..kerja juga..jasad amanah Tuhan jangan lupa jaga ya...;)

Tanpa Nama berkata...

Thank you saudara... ;)

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU