Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Ahad, 23 Ogos 2009

TRIBUT Untuk Yang Telah Pergi : 1605hrs//170809


GERIMIS
>>>>KLIK SINI UNTUK AUDIO<<<<

Tak Tertahan... Aku Merindu...
Kujejak Hai Bekas Kakimu
Di Tempat Kasih Bercumbu
Semoga Dapat Bertemu

Memang Benar Aku Berdosa
Dan Kini Aku Yang Sengsara
Oh TUHAN Kasihani Hamba
Temukan Orang Dicinta

Temukanlah....

Kucari Berminggu-minggu
Menyeru Di Angin Lalu
Kucari Berminggu-minggu
Menyeru Di Angin Lalu
Maafkan Wahai Kasihku
Cantumkan Retak Hatiku

Tak Tertahan... Aku Merindu...
Kujejak Hai Bekas Kakimu
Di Tempat Kasih Bercumbu
Semoga Dapat Bertemu

Temukanlah....

Kurindu Kasih Adinda
Kuidam Manja Ananda
Kurindu Kasih Adinda
Kuidam Manja Ananda
Kau Nyawa Satu Anggota
Hilang Kau Hilanglah Daya

Tak Tertahan... Aku Merindu...
Kujejak Hai Bekas Kakimu
Di Tempat Kasih Bercumbu
Semoga Dapat Bertemu

Temukanlah...


TRIBUT untuk Allahyarham Ayahanda Tercinta
Jauh Di Lubuk Qalbu... Terlalu Merinduimu..

1 ulasan:

arash berkata...

Salam...

Lax, Takziah buat tuan & family.

Maaf lama saya tak berkunjung ke sini kerana kesibukan masa menjaga arwah adik dihospital/dirumah dan keterlangsungan kesedihan dan kehilangan berganda selepas pemergian arwah adik saya pada 15/08/2009 dan 23/08/2009.

AL-Fatihah, Moga Allah mencucuri rahmat pada arwah adik Amirul Asuad (15/08/2009) Arwah Ayahanda tuan (17/08/2009 dan Arwah Mohd Aiman (23/08/2009). Ternyata ALLAH lebih kasihkan kalian dari kami yang menyayangi kalian.

ps: arwah adik amirul pembaca senyap blog tuan dan arwah pernah suarakan yg arwah berhajat nak bjumpa dgn tuan pd hayatnya... tapi hajatnya tak berkesampain.

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU