Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Ahad, 12 Oktober 2008

OBAMA Akan Menang : Ramalan Ahli Nujum Negara


Mengikut perkiraan saya, Barrack Obama akan menang dalam Pilihanraya Presiden Amerika Syarikat yang dijadualkan pada 4hb November depan.

Kecenderungan manusia di saat dan ketika ini dilihat sebagai salah satu faktornya. Maksud saya, manusia zaman ini lebih cenderung kepada sesuatu yang baru, lain daripada yang lain, serta perkara-perkara yang di "LUAR DARIPADA KEBIASAAN". Bukan "LUAR BIASA"! Tapi "LUAR DARIPADA KEBIASAAN".

And all that interests will makes Obama win THE RACE against McCain and his fellow Republicans.

NOTA :
Ada sesiapa yang tidak bersetuju? Saya dengan rasminya membuka topik ini untuk diperbincangkan.


p/s : dalam poll di laman ini pun Obama menang... McCain? Dengan gua pun kalah! Tengok atas tuh! ;)

3 ulasan:

saya nisa berkata...

salam...slamat hari raya lagi..

uits....memang 'laksmana politik' lah...xcukup politik tempatan..dah sampai AS dah!!hehehe..gudlak..gudlak...

p/s:"LUAR BIASA"! Tapi "LUAR DARIPADA KEBIASAAN"~macam orang CNI plak..heh!r

Tanpa Nama berkata...

adikastara@gmail.com

perfectwater75 berkata...

Salam,

Dah dapat email saya?

thx!

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU