Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Rabu, 16 Julai 2008

cetusan... : PTF


Salam pada mereka yang sudi meluangkan masa untuk berdiskusi santai bersama denganku menerusi blog yg baru dilahirkan ini...

Cetusan ini lahir daripada rasa seronoknya melihat para bloggers yang tak pernah jemu untuk meluahkan pendapat dan melontar segala isi kepala otak mereka menerusi blog2 yang mereka hasilkan...

Seronok melihat gambar tokoh di sebelah ni...sejuk mata memandang. I wonder how others look at him...what kind of feelings that they have deep inside...?
Apapun,
seronok dapat melihat seorang pemimpin Malaysia yang sebegini...(hopefully tomorrow will bring another more leader like him).

Mungkin apa yang aku postingkan pada hari yang sama blog PUAKA KERAMAT ini lahir ke dunia maya ini tidak begitu menyentuh matlamat utama penghasilan blog ini...so, aku minta maaf.

Namun aku tetap berjanji...esok...lusa...tulat...aku akan pastikan segala isi dalam blog ini akan dapat menggambarkan apa yang sebenarnya...dan yang ta kurang pentingnya, untuk meluah isi hatiku... Lagipun, aku baru mencuba2...

So, very well... May ALLAH bless all of us...

Puaka Keramat

Tiada ulasan:

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU