Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Selasa, 5 Ogos 2008

Siapa Binatang Peliharaan Kebanggaan Mereka ???



Terdapat sebuah cerita di sebalik krisis kepimpinan dunia menjelang akhir zaman ini. Masing-masing akan sedaya upaya mempertahankan kehebatan masing-masing, walaupun sesekali cara mempertahankan kehebatan mereka itu tidak berlandaskan logik akal manusia yang waras... Ikuti serta hayati cerita di bawah...

Dua orang pemimpin sedang bercerita tentang anjing-anjing mereka. Keduanya saling membesar-besarkan cerita mengenai kepintaran binatang peliharaan mereka.

Pemimpin 1:Anjing aku hebat betul. Tiap pagi, dia tunggu penjual akhbar, anjing aku akan membawa akhbar tersebut ke tempat aku sedang bersarapan.”

Pemimpin 2:
“Ya, aku tahu tu.”

Pemimpin 1:
(hairan) “Dari mana kau tahu?”

Pemimpin 2:
Anjing aku yang cerita.”

p/s : ku tak mahu jadi binatang peliharaan... ;)

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hmm..anjing pemimpin?
mstilah bukan calang2...
dari jenis Boxer kah?yang kuat dan akan menggunakan kaki depannya untuk memukul bila sedang berkelahi...
atau anjing jenis Chihuahua, anjing si Paris Hilton yg prangai mcm tuannya?
atau Bulldog yang lebih dikenal sebagai anjing sahabat yang baik , tidak agresif walaupun mukanya garang....=)

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU

Site's Museum