Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Rabu, 6 Ogos 2008

KABINET BAYANGAN : YANG MANA SATU PILIHAN QALBU ???




Macam-macam karenah boleh didapati daripada dunia blogosfera hari ini. Yang terbaru siap masing-masing sudah berani mengeluarkan pendapat mengenai siapa yang patut duduk dimana. Alaaaaahai... Meminjam slogan Astro... Macam-macam ada!

Namun yang demikian, jauh di lubuk hati yang paling dalam ini kuat mengatakan bahawa mereka ini hampir kepada membuat kerja yang sia-sia. Mana tidaknya, hanya dek kerana mereka tidak dapat turut serta bersama sekumpulan individu yang dilantik serta diamanahkan untuk merangka, merancang serta menggubah perkara-perkara yang menyentuh kepada gambar-gambar di atas, mereka dengan rasminya melahirkan rasa kecewa mereka melalui penghasilan karya-karya (gambar di atas) yang pada saya amat jelas menyedihkan.

Namun, apa yang boleh kita lakukan? Cuma tegur dan sapa sahaja tanpa dapat menghalang para artis ini (pereka-pereka gambar-gambar di atas) daripada dengan ghairah @ gelojohnya menunjukkan bakat mereka. Kita kan pejuang demokrasi...? Tak gitu?

Apa pun, kepada rakan-rakan pengunjung laman saya, anda dibenarkan membuat pilihan. Cuma hati-hati dalam memilih, coz takde "talian hayat". ;)

p/s : Saya lebih tertarik dengan Kabinet Bayangan ilham Sdri NurAflah ;))

5 ulasan:

Unfiltered-Madness berkata...

ohhhh... diriku tak rela

Tanpa Nama berkata...

hancuss...

Tanpa Nama berkata...

marabahaya dan risiko besar

Tanpa Nama berkata...

Untuk kesenangan Dunia & Akhirat, berpandukanlah pada Al-Quran akan tetapi kena berhati-hati kerana takut pula digelar lagi yang bukan-bukan.

Admin berkata...

Jika benar bayangan ini berlaku....nauzubillah...perdana menteri yang mendapatkan kuasanya dari pada "pintu belakang" dan bukannya dari pilihan rakyat...

Jika benar beliau mahu menjadi PM, jadilah mengikut susurgalur peraturan politik yang sebenar, dapatkan majoriti melalui Pilihanraya, biarlah rakyat tentukan, bukan dengan memujuk dan merayu pemimpin-pemimpin lain supaya mengikutnya...

Wallahuallam...

www.pilihan-anda.blogspot.com

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU

Site's Museum