Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Jumaat, 15 Ogos 2008

Ezam The Floor Manager



Calon P44 Permatang Pauh dah diumumkan iaitu Arif Shah Omar Shah, nampaknya Ezam terlepas peluang...

Namun persoalan di sini, adakah Ezam akan meneruskan hasratnya serta mengotakan janjinya yang sebelum ini mengatakan bahawa siapa pun calon yang dipilih oleh BN dan UMNO, dia akan bantu seupaya mungkin bagi memastikan DSAI mendapat tentangan yang HEBAT pada pilihanraya kecil P44 Permatang Pauh itu nanti...

Di manakah Ezam di kala ini...? Bila Ezam mahu bersuara...? Sejauh mana keserasian Ezam dengan Arif Shah...? Persoalan demi persoalan yang belum tentu akan diberikan jawapan... Hmm, alaaaahai...

p/s : aku betul-betul teringin tengok Ezam vs DSAI... apakan daya hajat tak kesampaian... Ezam pun dah jadi individu yang suka menyimpan bukti... which is, itu sebenarnya hak rakyat...

5 ulasan:

adam06 berkata...

minat politik ekk...ada tokoh kot hehe

syauqi azhari berkata...

UMNO pun sedar bhw, Ezam bukan lawan Anwar

Nabila Abdullah berkata...

hu...hu...hu tengok muka Ezam mcm sedi jee X dpt betanding...dia senyum paksa jee tuuu. balik kat umah mesti dia mengadu kat isteri dia n nangis...hu...hu...hu Ezam dibodoki oleh pembodoh (BN) yang akan kalah dengan c bijak pandai (PR).

sebab pe UMNO X nk bg Ezam betanding...coz takut nanti Ezam lompat katak 3 kali bila d tawar hadiah lebi lumayan....

FirAzzurri berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
FirAzzurri berkata...

Salam.

Tajuk yang lebih best kalau ko letak, Ezam the floor cleaner.. hehehe...

Ezam is nothing... and he is good for nothing....

Bahasa yang lebih mudah difahami, ezam ibarat lalang yang tumbuh di pesisir jalan... tak membawa apa-apa erti dan tak mempunyai apa-apa erti.

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU

Site's Museum