Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Sabtu, 20 September 2008

Aku Pun Nak Jadi Calon PM Baru !!!

Salam seantero dunia...

Tertarik dengan penawaran diri beberapa bloggers untuk dipilih sebagai Perdana Menteri Malaysia melalui undian bebas di alam maya nan fana ini, saya terpanggil untuk menyertai.

Berikut merupakan senarai calon terkini (menurut mereka) :-

Dato' Seri Anwar Ibrahim
Datuk Paduka Husam Musa
Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi
Tengku Razaleigh Hamzah
Tan Sri Muhyidin Yasin

Harimau Menaip
Hasbullah Pit a.k.a. Sebol
Zubli Zainordin
Rastom

Dan ini senarai tambahan dari saya :-

Sape lagi kalau bukan LAXMANA ??? (hehehe)

Manifesto semerta LAXMANA :-

"Aku Ingin Jadi Perdana Menteri yang bergelar SAHABAT RAKYAT"
(lain-lain manifesto, akan menyusul... hahaha!)

Undi saya jadi sahabat anda !!!

>>>>>Baca Tempur Manifesto Kat Sini<<<<<
>>>>>Dan Sini<<<<<

p/s : dah terjangkit dah ke-boring-an Sebol & Tok Ghimau pada aku... adeih!

5 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Menjadi sahabat rakyat?

Hang ingat orang Malaysia ni nak carik kawan ka? Hahaha..

Diorang nak PM yang berkarisma lah..Nampaknya, sampai ke tua lah hang jadi Laxmana...tak naik-naik pangkat..hahaha

Laxmana berkata...

hahaha!

Biarlah gua jadi laxmana yang menggulingkan kuasa!

hahaha!

Gelombang Rakyat berkata...

Setiakawan...setiakawan...

Laxmana berkata...

Salam sedare-mare ku sekalian...

Jangan termakan dek hasutan tok ghimau dari rimba and saudara zubli yang ntah dari mane...

gua yakin, dengan pengalaman menjawat jawatan laxmana selama beberapa dekad, gua mampu memacu ke arah Malaysia yang lebih hensem (macam gua jugak).

Gua takkan langgar kereta anak bekas PM hanya kerana ingin membuka jalan ke arah mendapat keuntungan...

Ingatlah, gua diangkat oleh sahabat-sahabat gua, jadi berilah peluang kepada diri anda untuk turut tersenarai dalam list sahabat2 gua...

p/s : amacam tawaran gua?

kah kah kah!

Gelombang Rakyat berkata...

Makan semua, makan...

Ada banyak lagi selepas bulan berpuasa.

Kita raya bila PM sebenar diumumkan.

Makan...makan...sepuasnya.

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU

Site's Museum