Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Jumaat, 26 September 2008

PERUTUSAN AIDILFITRI


Di kesempatan ini, izinkan saya menitipkan salam dari kejauhan...

Salam Lebaran dan Mohon maaf zahir dan batin...

Terutama buat rakan-rakan MAYA...

ABOO (Gua caya sama lu!) & LADY DARK (Gadis Gelap @ Dr Sophia)... Anak Malaysia, Asam Lambunau, Zaidi Durian Ranau, dan Sumandak Bayu yang merupakan rakan-rakan senegeri saya... Ashikin Abdullah teman maya yang baru... Assirkami lidah Melaka... Salman @ Bayu Gunung teman dari bumi Tawau... Belle yang happy go lucky... Saudara Bumi Langit yang saya belum berpeluang mengenali... DAUS yang slumber badak (plus jiwang karat)... Family MARSIS yang dikasihi... FIRAZZURRI yang macho (peminat setia Upin & Ipin)... Brother HARIS Sandakan Origin teman sedaerah... Hilal Asyraf penulis cerpen @ novel yang sangat berbakat... Brother KM @ Kebencian Maharaja yang pemalu... Khyrul Hycal ex-student UMS... Brother KUCHALANA yang selalu positif dan bergeliga... Lieza yang dah hilang pautannya (lepas raya saya cari balik k)... MADIE my fellow ex-school mate (form 6)... Marini Politikus Angin Ahmar... NURAFLAH pejuang kebenaran... KEKANDAKU yang disayangi AIMAN ATHIRAH AL-JUNDI (Pena Perjuangan)... PENDEKAR alam maya... Brother PERFECTWATER yang dihormati... QASEH-ku yang comel dan manja... Geng Sabahan Bloggers... TAJUDINMS yang sekejap ada sekejap xda (hehehe)... Geng Tawau Bloggers... TROPICOLOCO yang sempoi... Unwanted Citizen yang belum berpeluang dikenali... Saudara WHITE NAVAL yang suka benda pelik-pelik... YANTI member yang panjang akal... Dan ZARA the cheerest...

Juga kepada PARA BLOGSTAR yang terpaut dengan halaman ini :

Brother ALBANJARI yang gila-gila... UMMI HANI NASUTION... Saudara Hasbullah Pit a.k.a. SEBOL yang proaktif... Hishamudin Rais Tukang Tukar Tiub yang penuh SENI... HUSIN LEMPOYANG saudagar unta leher panjang... Brother KERAJAAN RAKYAT yang disegani... Kura-kura Merah Jambu... Maharaja Blogger... Malaysian Unplug... Saudara MSO yang bijak pandai... Perak Bangkit yang ekstrem... TOPENG PERAK sahabat saya... Wak Raden Jowo... Tok Ghimau yang pandai menaip... PAK BAKAQ Tukang Tarik Beca... Dan saudara ZUBLI ZAINORDIN Juru Analisis Kita... Serta saudara Wan Johari Jiwo Klate...

Kepada Ahli-Ahli PARLIMEN MAYA (YB-Yang Ber-Blog) Debat Rakyat terutamanya Tuan Yang Di-Pertua Dewan yang dihormati... InsyaALLAH, lepas Raya kita debat lagi... Hehehe!

Juga kepada Malaysiakini... Heh!

Dan kepada PARA PENGUNJUNG yang setia dan tak setia, yang sengaja dan tak sengaja, yang sudi mampir ke laman ini... Dan tak lupa Brother Arjun yang minat isu kemiskinan...

Jutaan kemaafan dambaan hati...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!


p/s : maaf kalau ada yang tercicir... maaf... maaf... ;)

12 ulasan:

Daus berkata...

cilakak..jiwang mendenya beb..
anyway,selamat hari raya utk lu juga..

Unfiltered-Madness berkata...

Selamat Hari Raya

Tanpa Nama berkata...

dah la jadi org yg first bagi duit raya... ni jadi org yg first bg kad plak!!! way to go bro!! Happy Raya to you too!!! smoga cukup undian utk jadi PM!!!!

Tanpa Nama berkata...

salam aidilfitri, moga sentiasa ceria/bahagia menyambutnya.

(ishh kawan kalu ada masa kawan jenguk sini)

Mr Joker berkata...

Ye... salam... aku baru lepas perabis ratos2 rm utk anak bini aku... ms isi minyak, aku bayangkan corong minyak tu aku sumbat dlm mulut PM Pak Lah...

Bila Pak Lah dah kenyang kedarah minyak, dia blah...

Slamat raya, slamat... jangan minum banyak sangat ayaq... aku x mo tengok orang "lemas" pagi raya.

perfectwater75 berkata...

Salam!

Laxmana,

Salam Aidil Fitri Minal 'aidl wal faaiziin...Kullu 'Aamin wa antum bikhairin.....

thx!

Firaz berkata...

salam...

aku tak tau apa motif hang kata aku 'macho'..hahaha..tp sb hang dh kata cmtuh aku takleh buat apa...takpa2 nanti hang set ja nk open table kat mana aku belanja..hahaha...

anyway.. selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir dan batin, kalau ada terkasar bahasa, dan terlebih kata, aku dengan hati terbuka memohon kemaafan dari khilaf dan dosa..;-)

Tanpa Nama berkata...

Rajoooo...

Gua baru berkesempatannn jengoookk blog lu nihhh,Ehhh,ada kat raya lah pulakkk! Gua dah balik kampung dahhh..1week cuti! Unpaid leave...Gua tak herann!

A.B.O.O tuuu...nama paling depan tuuu!!!huhuhu...Patutnya lu bold-kan tuuu..kasi gah skit!!Hahaha..

Selamat hari raya la jugak utk luuuu...Gua pun caya gk lah sama luuu...!

Ops...Lady dark beraya sakan tahun nih,tp abis rm2k shopping!Esok contractor dtg nak kasi alter rumah dia punya garden yang ntahapahapa plakk!Ciss...

Jommm...Open house di Bukit antarabangsa nantii raya ke-4! hahaha...Opss...Lu apply invitation card dgn Lady dark!Karang tak jaga tak kasi masuk pulakkk!

Bodoh kannn...nama open house,tp...pakai invitation card!Ishhh...

Gelombang Rakyat berkata...

Ayang,

Duit Raya kat kiri atas tu bila nak faks?

Semoga hari raya aidil fitri ini yang terbaik untuk anda, wahai calon Perdana Menteri Malaysia.

Unknown berkata...

salam...

aidil...

fitri...

orang kita sibuk beraya, tapi hakikatnya mana ada fitrahnya lagi manusia di muka bumi nie, semua ikut kepala sendiri, degil, tak mahu akui al-quran.

anyway..

mohon maaf zahir dan batin pada semua.

;-)

BurungBelatuk berkata...

Salam singgah n salam perkenalan...camat raye.....

Gelombang Rakyat berkata...

Sama-sama kita raya lagi yeah!!!

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU

Site's Museum