Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Ahad, 14 September 2008

Corat-Coret


Akhir-akhir ini saya tersedar sesuatu, bahawasanya adalah menjadi kebiasaan para pembaca blog dan laman persendirian untuk hanya membaca mana-mana entri ataupun artikel dengan sekali imbas sahaja. Kecuali pada entri atau artikel yang BETUL-BETUL menarik perhatian mereka!

Maka kerana itu, saya juga akan mengurangkan artikel dan entri yang panjang berjela-jela bermula daripada hari ini. Kelebihan akan diberikan kepada yang sarat fakta serta pandangan bernas, juga pandangan peribadi.

Dan ini bukan bermakna tidak akan ada sama sekali artikel yang panjang, ianya bergantung kepada keperluan dan kehendak... Hehehe!

p/s : ;)

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

..tambah gambar..atau tulisan color2 bold...menarik kan..=)

~gizmo~

Tanpa Nama berkata...

Alaa...Sekali sekala lu tulis jugak tulisan panjang! Seronok membacanyaa...hahaha!Kalau boleh bikin novel terussss...Hahaha!

Takde hal Bro, orang lain tak baca...gua baca!Hahaha...

Yang pendek2 gua tak layannn!

ROger!

Laxmana berkata...

to gizmo :
thanx... pendapat yang berguna...

to aboo brutal :
hahaha! ambik lu! gua buat entri pjg2, jaga lu kalau tak komen... hahaha!

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU

Site's Museum