Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Sabtu, 20 September 2008

PRESIDEN DAN MENTERI ; 2 kali 5 !!!

Rehatkan minda anda seketika...

Presiden Versus Menteri

Seorang Menteri telah mengatur janji untuk bertemu dengan Presiden. Tapi ia terlambat 2 jam dari waktu yang telah dipersetujui, sehingga Presiden marah benar kepadanya.

"Kemana kamu pergi?!" herdik Presiden, "Sudah 2 jam saya menunggu."
"Saya mengaku salah," kata Menteri. "Masalahnya lif yang saya naiki rosak. Dan tahukah tuan Presiden, selama lif diperbaiki saya terpaksa berdiri selama 2 jam."

Presiden menumbuk meja dengan marahnya. "Tolol...!!!" teriaknya. "Jadi maknanya, kamu berdiri menunggu lif itu diperbaiki selama 2 jam?"

"Betul , tuan Presiden."

"Tolol dan begong !!" teriak Presiden lagi lebih keras. "Mengapa kamu tidak duduk saja??"

>>>>>ceritalucu<<<<<

p/s : hahaha! Siapa Menteri dan siapa Presiden-nya ???

3 ulasan:

Gelombang Rakyat berkata...

Ya, 2 X 5.

Menarik pos ini.

Laxmana berkata...

heh! maka lengkaplah 2 kali 5 yang menjadi perumpamaan itu... kah kah kah!

Gelombang Rakyat berkata...

Kita berdua pun apa kurang

5 X 2 jugak.

Ini lagu saya suka. Agaknya you pun.


http://atotalblog.wordpress.com/2008/09/20/nice-hari-malaysia-song-at-pertapa-arjuna-blog-author-laxmana/

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU

Site's Museum