Scroller's Quote

"its ME... and only ME... coz the rest is HISTORY..." -peace-

Isnin, 22 September 2008

Wajah-Wajah Innocent...



Posing Lagi Tuh! Hahaha!



Budak ni tengah geram sangat dengan orang2 dewasa yang tak habis2 karenahnyer nih!



Anak sape la nih...? Heheh!


p/s : hahahahaha!

5 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Syok nengok dia orang. Sebijik macam kita.

Dah besar nanti nak jadi ahli politit ke, atau blogger pasai politik, agaknya ya?

Aboo berkata...

Rajooo...

Lu dah gian nak berbini gamaknyaa nihhh!Huhuhu

ROger!

Laxmana berkata...

to zubli :
hahaha, iyelah kut... heh!

to aboo :
kureng lu! gua xde calon lg beb, lu tlg carik bleh? hahaha

perfectwater75 berkata...

Salam!

p/s: kau balik raya ke sabah? kalau kau sempat ke rumah bapa angkat aku di saaana jambatan 18 kampung sim-sim (rumah Bapa Mohd.Tahir bin Saling) kau kirim salam rindu banyak2 sama diaorang, saya tak sempat mau turun sana ba..
thx!

Laxmana berkata...

to perfectwater :

tak confirm lagi... hehehe! tp, kalau dapat balik n dapat pg sana pun, mau bg tau diorang sapa yang kirim salam? nama tuan?

Meniti Titian Usang

MY LATEST ARTICLE !!!

Puncakmaya * The House of Balance Living

Terkini Dari Sidang Parlimen MAYA

Itu Ini Begitu Begini Nur Aflah

Macam-Macam Isham Tukar Tiub

Dari Seorang Tukang Tarik Beca

Ceritera Husin Lempoyang

Jom Lepak Jap !!!

Serpihan Daulah SULU

Site's Museum